Kupiłem jeden z waszych produktów online. Z kim mogę się skontaktować w sprawie serwisu lub gwarancji?
Inglesina potwierdza ważność warunków gwarancji na okres 24 kolejnych miesięcy od daty zakupu. Aby poprosić o bezpłatną wymianę lub naprawę, należy udać się do punktu sprzedaży, w którym dokonano zakupu (sklep stacjonarny lub online) z numerem seryjnym produktu i kopią rachunku wystawionego w momencie zakupu. W gestii sprzedawcy jest skontaktowanie się z naszą firmą w celu oceny najodpowiedniejszej metody interwencji. Więcej informacji na temat zakresu gwarancji naszych produktów można znaleźć na stronie Gwarancja i serwis.
Czy można używać części zamiennych lub akcesoriów innych marek/firm?
Aby warunki gwarancji były ważne, a przede wszystkim ze względów bezpieczeństwa, zalecamy, aby nie używać części zamiennych lub akcesoriów, które nie są dostarczane i/lub nie zostały zatwierdzone przez firmę Inglesina.
Co mogę zrobić, jeśli potrzebuję naprawy lub części zamiennej?
Zapytania dotyczące części zamiennych, akcesoriów lub zamienników są obsługiwane bezpośrednio przez naszych autoryzowanych sprzedawców. Odwiedź sprzedawcę, u którego dokonałeś zakupu lub inny autoryzowany punkt sprzedaży. Obowiązkiem sprzedawcy jest dostarczenie odpowiednich informacji o dostępności i cenach sprzedaży. Możesz znaleźć aktualną listę punktów sprzedaży z możliwością wyszukania najbliższego.
Store locator.
Czy mogę zamontować koła do stojaka Stand-up ?
Stand-up akcesorium zaprojektowane do utrzymywania gondoli w pozycji uniesionej, ale nie w ruchu. Ze względu na bezpieczeństwo dziecka, Stand-up musi pozostać w nieruchomej (statycznej) pozycji.