Znajdź swój punkt sprzedaży Centrum serwisowe
Inglesina potwierdza ważność warunków gwarancji na okres 24 kolejnych miesięcy od daty zakupu. Aby poprosić o bezpłatną wymianę lub naprawę, należy udać się do punktu sprzedaży, w którym dokonano zakupu (sklep stacjonarny lub online) z numerem seryjnym produktu i kopią rachunku wystawionego w momencie zakupu. W gestii sprzedawcy jest skontaktowanie się z naszą firmą w celu oceny najodpowiedniejszej metody interwencji. Więcej informacji na temat zakresu gwarancji naszych produktów można znaleźć na stronie Gwarancja i serwis.
Aby warunki gwarancji były ważne, a przede wszystkim ze względów bezpieczeństwa, zalecamy, aby nie używać części zamiennych lub akcesoriów, które nie są dostarczane i/lub nie zostały zatwierdzone przez firmę Inglesina.
Zapytania dotyczące części zamiennych, akcesoriów lub zamienników są obsługiwane bezpośrednio przez naszych autoryzowanych sprzedawców. Odwiedź sprzedawcę, u którego dokonałeś zakupu lub inny autoryzowany punkt sprzedaży. Obowiązkiem sprzedawcy jest dostarczenie odpowiednich informacji o dostępności i cenach sprzedaży. Możesz znaleźć aktualną listę punktów sprzedaży z możliwością wyszukania najbliższego. Store locator.
Stand-up akcesorium zaprojektowane do utrzymywania gondoli w pozycji uniesionej, ale nie w ruchu. Ze względu na bezpieczeństwo dziecka, Stand-up musi pozostać w nieruchomej (statycznej) pozycji.